Sunday, April 6, 2008

Fericireeeeeeeeee!!!

DA!!!....azi sunt fericita...si cred k am motiv...si merit sa fiu fericita si sa zambesc sa-mi arat coltzishorii...asta pentru ca ultimele saptamani au fost un mic coshmar pentru mine...tot ma gandeam cand au sa se skimbe lucrurile...macar pentru cateva minute...sa pot sa zambesc liber...si sincer :D...poate motivul o sa vi se para putin ciudat...dar dupa muuuuulte zile d furtuni, grindina,vand, frig, etc, etc...ma bucur de orice lucru pozitiv, ca un copil care primeste o bomboana pe batz...

Deci....se zice ca nu esti student daca nu ai restante...asa k am zis k nu as putea sa-mi incep viata de student fara cel putin o restanta...weeeeelllll, nu ma asteptam sa ma aleg cu restanta in modul in care am facut-o....iesind mai mult sau mai putin voluntar din sala d examen...colegii stiu despre ce vorbesc...mai ales Monica :))....kiar credeam ca profu' ne va lua la ochi...ca o sa tune si o sa fulgere si o sa ne purice la urmatoarea examinare...dar m-am inselat...a fost la fel de exigent si weird cu aproape toata lumea....dovada fiind faptul ca multi au iesit din sala extrem de nemultumiti si imprashtiind cuvinte "de lauda" si "de sanatate" cu 5000 rpm sau kiar mai mult :)))...asta este...sa ne bucuram ca a trecut...si ca am trecut :P


Deeci...imi trebuia o restanta sa ma simt cu adevarat student...zis si facut....doar ca trecusem cu vederea aspectul negativ al acestei situatii....si anume faptul ca trebuia sa ma pun sa invat in timpul semestrului...cand niciun profesor nu zice "bine, dragalashii...nu va stresez, nu va dau teme, nu trebuie sa aveti prezente, nu trebuie sa stiti cum ma cheama, nu trebuie sa invatati la materia mea...va las liberi sa invatati pentru restante, sa luati toti note mari, ca mi-e mila de voi...eu va dau 10 din oficiu...sa vedeti ce baiat bun sunt...have a good day!!"...deci, tot speram sa aud asta...speranta moare ultima...dar pana la urma moare si ea...in kinuri groaznice kiar :))...asa k neuronul meu a fost suprasolicitat in ultima saptamana(ca nah, care student invata din timp??hai sa fim seriosi...cele mai mari note le iei la examenele la care inveti cu o zi inainte :))...nu poti ingrasha porcul in Ajun...dar macar sa-l saturi, nu? :P), a ingerat cantitati enorme de informatie care cu siguranta nu i-au picat bine la stomac...dar, vorba ardeleanului..."daca trebuie...cu placere"....saracul se zbatea sa ia cate o gura d aer si eu il tot suprasolicitam...asteptam la un moment dat sa se aprinda un beculetz roshu, sa imi explodeze capul si in jurul meu sa se imprashtie o gramada d functii, pointeri, argumente, fisiere header, compilatoare, preprocesoare, variabile, adrese, tablouri, paranteze, acolade, expresii, operatori, stream-uri, flag-uri,bitzi....si tot ce mai intra in "meniu" :|....deja aveam coshmaruri cu prietenii mei Brian Kernighan si Dennis Ritchie...veneau spre mine si ma amenintau ca...de nu trec examenul....vor face o functie care sa returneze un pointer spre un tablou din memoria mea si apoi vor initializa toate elementele tabloului cu 0....si astfel voi obtine o eroare fatala la urmatoare incercare de procesare a oricarui gand...ceea c va duce la aparitia unui blue screen ce va determina caderea intregului sistem d operare...:-O...va dati seama? :-s



Si, dupa ce toate rugamintzile mele catre Doamne-Doamne sa faca ziua d cel putin 72 de ore au esuat...a venit si nefericita duminica in care trebuia sa dam examenul....da, se pare ca domnhul profesor nu este o persoana prea religioasa, din moment ce prefera sa petreaca duminica in compania unor studenti plictisiti decat inconjurat de spirite, cruci, tamaie, Biblii si alte obiecte ce intra in inventarul bisericesc...feel free sa completati lista dupa bunul plac :)...pfff...scobitorile care imi tineau okii deskisi cedasera deja d multa vreme...ceea c m-a fortat sa-mi solicit mushkii ridicatori ai pleoapelor superioare mai mult decat mi-as fi dorit....saracii mei nervi oculomotori...saracii mei mushki extrinseci ai globului ocular :-<...dar ma descurcam....am bagat o tigara la repezeala inainte d proba teoretica....si m-a ajutat...am trecut cu bine d ea...am zis k poate tigara mi-a purtat noroc...asa k inainte d proba practica am mai bagat vreo 4-5...sa ma asigur k am noroc din plin:)))....


La proba practica am trait un moment intens cu gramada de subiecte...undeva la limita dintre spiritism si intuitie feminina...unde vaca alba cu pete mov (sau mov cu pete albe...whatever)pashte iarba nepoluata si marmotele invelesc ciocolata in hartie d ziar pentru ca au auzit d la Adelutza ca folia de aluminiu e daunatoare sanatatii... am intins mana spre unul din subiecte...si in momentul in care am atins foaia...ceva mi-a zis k NU vreau sa iau subiectul acela...si am luat altul...o fi fost ingerashul meu pazitor...altfel nu imi explic norocul care daduse peste mine...al doilea subiect continea o problema foarte simpla...iar cel p care pusesem mana inainte s-a dovedit a fi un fel d chinezo-japonezo-finlandezo...transpusa in limbaj C...cine nu ma crede sa o intrebe pe colega mea, Roxana, care a avut neshansa sa extraga subiectul :))...ghinionul ei a fost faptul ca si la prima examinare primise acelasi subiect...>:D<



Ce s-a intamplat mai departe e deja istorie....dupa c am injurat in gand 5 minute pentru ca primisem ceva cu operatori pe bitzi...m-am pus frumushel sa ma inspir din cartea pusa la dispozitie de minunatul nostru profesor cu nume cu valeitati de zburatoare cantatoare...dupa 30 d minute d scris-gandire-scris-o gura d suc-inca o gura d suc-scris-gandire-inca 2 guri d suc...am incropit ceea ce parea a fi programul cerut...alcatuit intr-un fel foarte "user friendly"....eiiii...aici a intervenit surpriza....profu' mi-a sarit in cap ca lui nu ii trebuie complicatiuni, sa nu facem nimik in plus, k nu il intereseaza cum arata, sa mearga, sa fie simplu, etc, plm, fmm, ffs, dnd, pls si alte abrevieri d 3 litere :/...deeeeeeeeeeeeeeeeci, vocea din mintea mea imi zicea..."draga blondie...guess what...trebuie sa modifici tot!!!muahahahahahahaha>:)"....dracushorul d p umarul stang imi spunea sa iau scaunul p care oricum stateam extrem d incomod si sa atentez la starea de sanatate a profesorului...si ingerashul d p umarul drept...era de aceeasi parere O_o...dar cum eram prea adormita...am ales totusi sa ma supun..asa k programul meu d 25 d randuri s-a redus la....7 randuletze anemice...yey!!!....numar de randuri care a concis si cu nota mea, in final, dupa ce proful m-a plimbat prin fiecare virgulitza din program, fiecare spatiu, fiecare pas, fie el cat de mic....totul s-a cerut explicat p foaie....nah...asta este...noi sa fim sanatoshi...ca boala vine singura... :)


Per total pot sa afirm ca a fost o experienta cat se poate de interesanta...acum tot ce-mi ramane de facut e sa ma tin d promisiunea facuta...trebuie sa merg sa aprind o lumanare pentru profu'...k am trecut...ceea ce nu stiu inca e unde anume...la vii sau la morti....asta a fost o intrebare adresata d unul din colegii mei...sincer...cred k voi pune una la vii de dragul prezentului...si una la morti....preventiv...in caz k "mic si cretz"....colegutzu' meu cu floaca mare si carliontzata....nu se va calma si va ajunge sa-i explice profului ce parere are despre el...pe cai mai putin ortodoxe...si putin mai violente :)...Peace! :D

4 comments:

daimon said...

wey ce gânduri poţi să nutreşti aici? io zic să-i dea 'mnezo sănătate şi viaţă lungă, l-aş prefera pe el de 1000 de ori, unui plictisit ca şi Pop (purely fictional example).

nu povestesc cum am luat io 6'le meu ... chiar nu vreau să-mi amintesc ... probably o să defulez restu' pe forum.

peace out.

prodi said...

bine k ai scapat, nu mai conteaza cum :p... acuma iti dau eu voie sa iti iei o sapt de vacantza... vii la mine dk are cineva treaba :))

Liutska said...

mulSumesc, Prodi!!! :"> :*:*:*:*

V.M. Simandan said...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!