Tuesday, December 25, 2007

Christmas thoughts....

Yupeeee!!!....e iarna din nou...chiar daca zapada nu prea avem...ni se tot promite, da' nu vad rezultatul...nu conteaza...incet, incetishor ne cuprinde pe toti spiritul sarbatorilor...sau ....daca nu merge cu spiritul...macar bucuria vacantei ne face sa zambim in stil "reclama la colgate":D....Am fost cu colegii la colindat, lucru pe care il facem deja pentru a 5-a oara...ne-am adunat in minunata seara d Ajun....vreo 20...si am plecat sa aducem o bucata din spiritul sarbatorilor in casele fostilor profesori....super :X....e un sentiment mega tare sa te intalnesti iar cu fostii colegi...sa-ti aduci aminte de zilele in care "sufereati" impreuna 7 ore in fiecare zi pe bancile din clasa verde d la etajul intai...va rugati sa nu va asculte...sperati sa stiti la lucrari si teze...si va distrati cum se poate mai bine... missed you guys !!!:X

Dar, cu toate acestea, pentru unii perioada sarbatorilor e una de gandire....de visare...poate chiar de depresie...ma numar printre acele persoane...dar numai intr-o anumita masura...piticeii mei d p creier se trezesc si zic....DING!!...azi reflectam...ma ia valu' o vreme...si apoi brusc imi revin...plina de chef d viata....cu un chef de vorba descris in termeni mai mult sau mai putin stiintifici ca fiind logoree :)))...vorba lu' Tibi....daca nu am cu cine vorbi...vorbesc cu un perete :P

Ce poate sa-ti treaca prin minte cand stai p balcon si admiri orashul?....vantul iti sufla usor printre plete si-ti ingheata urekile si varful nasului....te gandesti la cadourile pe care le vei primi...cum vor cadea p horn(nah, povesti:P), bradul impodobit, mancare buna, colinde, precious moments cu familia...vezi fum iesind pe hornurile caselor din jur...oameni cu pungi d cadouri....uuuuhhh :X...si visezi PERFECTIUNEA :)

Dar poate ceea ce visezi nu e perfectiunea...poate numai cei din jur cred ca tu cauti perfectiunea....cand tu cauti numai un echilibru intre perfect si imperfect....intre lumina si intuneric....intre alb si negru...intre ingeri si demoni...intre cer si pamant :)...acel amestec eterogen, si in acelasi timp, perfect integrat in viata ta :)...acel intreg care te face sa te simti om...om normal....cu bune si rele...:P...

Pfff....dar e asa greu sa-ti exprimi uneori gandurile in fata altora...ai impresia ca ti se pune un nod in gat...mai ales cand vezi ca cealalta persoana intelege altceva decat ce vrei tu sa zici...cate persoane...atatea perspective asupra lucrurilor....i guess they are right when they say "nu ai de unde sa stii cu adevarat ce e in sufletul cuiva"...mai ales cand toti vad CEVA si tu esti orb :>...

Deci....pentru mine sarbatorile sunt foarte obositoare...nu atat din punc de vedere fizic...cat din punct de vedere psihic :D....neuronul meu si asa chinuit de zilele petrecute la facultate, unde zi de zi este supus unor eforturi supraomenesti in incercarea mea de a tine pasul cu profesorii pusi pe fast-forward....intra in coma cu totul 8-}...what a wonderful feeling! :X

Si atunci ajung sa scriu bloguri...fiindca simt nevoia sa-mi pun gandurile in ordine...sa pot concluziona ca nu caut perfectiunea pe care o cauta altii...nu-mi trebuie cavaleri p cai albi...nu-mi trebuie bani si bijuterii...lux...fitze...impresii...pana corbului...pentru ca am gasit deja de mult timp ce caut...poate e cel mai imperfect lucru...altii mi-ar zice ca sunt nebuna...dar nu conteaza...singura problema e ca nu ma pot bucura de imperfectiunea mea de vis:/...dar....asta este....cum zicea cineva cunoscut...shit happens :>...nu poti fortza lumea sa te placa...nu poti impune oamenilor sentimentele tale...nu poti schimba vremea....nu poti invia mortii...tot ce poti face e sa speri...sa vrei mai mult...sa te lupti...si sa ZAMBESTI :D...Merry X-Mas all!...

1 comment:

daimon said...

happy Christmas 2 u too :)