Friday, June 8, 2007

Friendship is rare...i mean real one...

Subiectul pe care il voi aborda azi e unul pe care sunt sigura ca multi dintre voi l-ati abordat cel putin o data in viata: PRIETENIA. Ce este ea? Cum se manifesta? De ce avem prieteni? Cum trebuie sa ne purtam cu ei? Parerea mea e ca raspunsul la aceste intrebari e diferit in functie de personalitatea fiecaruia dintre noi...de aceea...prieteni iti sunt cei care, intr-un final, vad viata la fel ca tine, trateaza problemele in acelasi mod, gandesc si au preferinte comune cu ale tale, fiind capabili sa-ti ofere solutii abordabile la probleme cu care te confrunti.

Hmmm...sa va prezint cum vad eu problema...pentru mine prietenia e ca o gogoasha cu ciocolata...usor d preparat daca ai ingredientele potrivite...greu daca le-ai nimerit pe cele proaste...e dulce si buna...daaaaar...nu in cantitati industriale...ca ti se face greata....deci, pe scurt...imi mai trebuie din cand in cand o pauza...nu-mi place sa fiu sufocata...prea multa afectiune strica...sa stiti...sau poate numai mie imi oscileaza haotic afectiometrul la anumite valori ale stimulului...who knows?...i'm a weird girl:)

Zilele trecute am ajuns la concluzia ca nu pot spune ca am prea multi REAL friends...ok, so i waste my time with some people...dar dupa cateva zile e meditatie profunda am constatat ca...viata e ok asa cum e...aspir catre niste lucruri care par aducatoare de bucurii...dar in realitate...marul frumos ceruit e viermanos in mijloc...nu te-ai astepta ca ceva frumos impaketat sa ascunda muuuulte "stricaturi" in interior, nu?...deci trebuie sa ma multumesc cu ce am...si am destule...poate am trecut cu vederea anumite lucruri care in timp mi s-au confirmat...sau mai bine zis mi-au sarit in oki ca un elefant mare si roz intr-o incapere alb imaculat...


Traim intr-o lume libera si fiecare are dreptul de a-si alege prietenii si de a se manifesta cum crede de cuviinta...dar...cu toate acestea...de ce unii oameni sunt mari prieteni in anumite situatii...iar in altele se barfesc unii pe altii de parca ar fii cei mai mari dusmani?...uite o chestie care mie nu imi va fii clara in veci...ok, si eu mai barfesc cunoscuti...dar ce mi-a fost dat sa aud de-a lungul timpului ma face sa-mi deschid ochii si sa zic ca ma bucur ca nu stiu mai multe despre lumea cu care imi petrec timpul...poate atunci as fii tentata sa ma alatur si eu barfelor...totusi apreciez talentul cu care fiecare isi mascheaza parerea in spatele unui zambet alb si frumos...dar cu toate acestea...ma trec fiori... dar continui sa fiu optimista...chiar daca uneori o iau p aratura... :)

1 comment:

daimon said...

Hai sa ne auzim cu bine si anu' asta, sa trecem de stresiune cu bine .. si dup'aia poti sa iti incepi cautarile iar :P Da' acu scoala ruleaza :P

Pe.Se. Ia fa tu un review la noaptea ta de revel, si zi-ne despre alea 120 de secunde ...
Please? ;;)